Merhaba bebeğim 2 günlük sütüm inmedi, zaten meme ucum da yok deniyorum olmuyor. Öncelikle bir an önce inmesi için ne yapabilirim?
2.cisi gece bebeğimiz çok ağladı mama veriyoruz, 2-3 saat beklemiş mamayı içirmiş eşim bebeğe. Şimdi çok korkuyorum bir şey olur diye? Zehirlenmiş olabilir mi?