Selelay Cansuu1 mamayı kaşık biberonla verseniz? Benim de oğlum 4 aylık oldu ve bu ay çok az kilo almış, günde bir iki kere mama verin dedi doktorumuz. Biberonla veriyorum şuan için ama korkuyorum ben de alışırsa diye, kaşık biberon denemeyi düşünüyorum
Regen Cansuu1 e bebekten humana still tea aldık her gün 2 kere bu çaydan içiyorum. Promalt var bide yine e bebekte günde 1 tane de bundan içiyorum. Hergün 3-4 litre su içiyorum. Ceviz fındık badem kuru kayısı falan bunlar sütü yağlandırıyor her gün 1 avuç bunlardan tüketmeye başladım. Yeşil yapraklı önüme gelen her şeyi yiyorum çünkü süt yapıyor. En önemlisi bebeğim her uyuduğunda uyuyorum istirahat edince uyandığımda sütüm baya olmuş oluyor.