Kucukprensim sağlık bakanlığını arayın size araç gönderiyorlar o araçla sizi hastaneye götğrüp getiriyorlar. Benm oğlum pozitf cıktığnda beni sağşık bakanlığı arayıp çocuk doktorunun görmesi gerektiğini söylediler araç gnderdiler direk gidip doktordan sıra aldık doktor kanla ciğer flmi istedi şükür ikisindede bişey çıkmamıştı ama benm oğlm sadece 1 gün ateşlendi bidaha hiç ateşlenmediğini söyledim 2 tane antibiyotik yazdı eğer bidaha ateşi olursa antibiyotiği kullanmamı söyledi ateşlenmezse boşuna kullanma dedi. Ambulansta hstaneye götürüyo ama geri tekrar eve getirmiyor malesef taksiler de kabul etmiyor kendi aracınız varsa kendi aracınızla hstaneye gtmenize izin veriyorlar