Adalina20 Bu gece banada zehir saat 1 den beri kaç kere kalktım bilmiyorum. Sallama işini nasıl bırakıcaz ya çok ağlıyo kendi kendine asla uyumuyo 😲
Bebiskomm Adalina20 bende hep sallıyorum bir de cok uykusu geldiignde agzına biberonunu verip soluna yatırıyorum uyuyor hemen, ya da yanına yatıp meme verşyorum uyuyor.boyle uyumazsa sallıyorum 🌸
Adalina20 Bebiskomm yatarak emzirmeyi arada bende yapıyorum ama oyun oynuyo ve beşiğe girmem pek kolay olmuyo. Biberonla uyutmayıda denedim mama bitince birakıyo kalkıyo dikilo beşikte 🤣🤣🤣