Esraea Tadımlara başlamayı düşünüyorum 6. Ayı tam doldurduğumuz zaman yavaş yavaş bişeyler veririm diye düşünüyorum sizler başladınız mı ?
anne15 Esraea 5 aylıkken baslattı doktorumuz bizi yoğurt sebze sonra meyvelerle baslayabilirsiniz 3 gün kuralı ve cay , tatlı, yemek kasıgı ölcüleriyle
Deletedmom11 Esraea gecen yıl 26 haziranda kızım doğdu. Ve geçen yıl tam aralığın 5 inde tadıma başlamıştık
tugbamomy Esraea 27 Haziran doğumluyuz. Çok heyacanlıyım başlamakta ama daha başlamadım. 5-5,5 olsun diye bekliyorum ama bilemedim bende
Cgdmltr93 tugbamomy @Esraea 24 Haziran doğumluyuz 1 haftadır tadım yapıyoruz bi sıkıntı yok çok şükür zaten 1-2 çay kaşığı veriyorum verdiğim şeyi de sütümle cıvıltıyorum..
tugbamomy Cgdmltr93 kahvaltı yaparken son 3-4 gündür sürekli yedilerime bakıyor almaya çalışıyor. Onun bu hali de beni çok heyecanlandırdı😂 siz ne ile başladınız bu arada ? Bir de silikon tabak kaşık bardak vs aldınız mı ya da alacak mısınız ?
Glsmblm3 meva_mom her bebek gelişimi farklıdır üzülmeyin belki daha iyi olur biz alerji ile boğuşuyoruz yani o daha zor
Cgdmltr93 tugbamomy aldım evet. Patatesle başladım ama çookk cıvılttım sütümle. Havuç kabak bal kabağı.. hepsını sütümle cıvıltıp verdim. 1-2 kaşık yoğurt
Cgdmltr93 tugbamomy sonuçta 5 aylık olduk 1-2 kaşıktan bişey olmaz sanmıyorum doyumluk değil tadımlık
Cgdmltr93 tugbamomy e bebekten 3 bölmeli tabaklar vardı bir de slikon kaşık aldım yine e bebekten. Mama önlüğü aldım. O kadar..