almila37 burada yazılan kelimeyi kullandım size öyle tanıtım yapıldığı için. Bu yorumları herkes oluyup fikir sahibi olmaya çalışıyor. Ancak maalesef bu forumda doğruluk ve ya sağlamlık taraması yok. Herkes kendi doğrusunu yazıyor buranın dezavantajı da bu. Size cevap olarak diğer anneler için de yazılmış bir yorum benimkisi, umarım anlatabilmişimdir.