Merhabalar. Oğlum on aylık ve anne sütü alıyor şükürler olsun🧿
♥️sabah yumurtayı çeşitli şekillerde veriyorum. (Haşlama ,omlet )
Yanına peynir,salatalık,zeytin ve dövülmüş eviz yada fındık veriyorum. Minnak minnak yiyor. İki günde bir yumurta yerine keçi sütü bisküvisinin içine muz ve avakado eziyorum. Çok seviyor. Ben hiç bulamaç yapmadım hep besinlerin taşlarına bakacağı şekilde verdim.
iki gün kuralını belirledim kendime iki gün tavuk iki gün et,balık gibi kalan günlerde kemik sulu çorbalar yapıyorum
♥️öğlen menümüz de mutlaka yoğurt var. Herşey Bulutuma özel pişiyor. Özel sızma zeytin yağı kullanıyorum. Asla tuz yok. Kendi yaptığım paplika biberden bebek salçasını kullanıyorum. Evde yaptığımız yemeklere geçtik artık.
♥️meyve saati. Onuncu at itibari ile meyveleri tek veriyorum. Yanına bir tane bebek bisküvisi veririm hep eğlenir hem yer paşam🧿🙈
♥️akşam menüsünde gündüz uyku saatine ve iştah durumuna göre et gurubundan beslemediyse tamamen et gurubu ağırlıklı besleniyor. Yanında yine yoğurt veriyorum.
Yatmadan önce mama vermiyorum. Düzenimiz böyle. Bazen yemek ister bazen istemez hiç zorlamam. Bulut da benimle inatlaşmaz. Bu Arada tatlı olarak klasik irmik helvası meyvalı, pankekler,kurabiyeler(ev yapımı) hayatımızda güzel bir yeri var.
Kefir hiç vermedim bu hafta ona başlayacağım. Bir bileği daha ruşeymi diye bir buğday özütü var. Bebekler için çok faydalı bir çay kaşığı günde tüketmeliler. Sağlıkla kalın