LavinSelin Sadece sırt agrısı korona belirtisi mi etrafınızda yaşayan var mı? İnsan artık herşeyden şüphe ediyor ya, yürüyüşte terleyince mi oldu başka bişeyden mi oldu bilmiyorum sırtım inanılmaz ağrıyor nettede belirtileri arasında yazıyor ama bilemedim😳😳😳
Huysuzanne LavinSelin Inş öyle birşey yoktur . Yaşamadım, cevremde de kimse yaşamadı Allah yaşarmasın. Dikkat edin . Geçmiş olsun .
uykusuzMoMm LavinSelin sırt agrısı korona belırtısı burdan okudum sırt agrısı yasayan cok insan varmış
hirasu LavinSelin benımde sırtım ve belim ınanılmaz agrıyodu eğilemıyodum bıle gece uyuyamıyodum doktora gıttım testım negatıf doktor dedı gece çok sık kalkıyosan emzırmeye gece soğuk oluyo usutuyosundur dedı yanı her sırt agrısı corona olmuyo canım takıp et baska sıkayetın oluyo mu
tugbamomy LavinSelin Sırt ağrısı ne yazıkki belirti. Eşim 3 hafta pozitif çıktı ve sıfır belirti ile alattı. Yani her şey olabilir.
Wolverine Fazlaca sırt ağrım oluyor ama korona olmadım, bu aralar oğlum geceleri çok sık uyanıyor ve emziriyorum. Kuvvetli muhtemel ihtimalle bu sebeple ağrıyor. Ama başka belirtilerin varsa ihmal etmeye gelmez.
angellove2518 LavinSelin artık herşeyi ona bağlıyoruz şimdide duydum vücutta küçük yaralar falan olursa o da covid belirtisiymis su an eşimde evde hasta 2 gün oldu sağlık ocağna da gitti iyi olmadı artk bugün 112 arıyacağız sanırım
Aryemus_3 LavinSelin inş sizin değildir ama nerdeyse 2 ay olacak covid olduğum başlangıcından şu ana kadar ağrı var beni en zorlayan o oldu bide ateş