Berra anlıyorum. Bnm bebeğim de öyleydi. Kabızlık ve gazdan çok çektik. Ar mamalar maalesef yapıyor. Ben kusması azalınca 1 öğün normal mama 1 öğün ar vermiştim. Kabızlık ciddi azalmıştı. Özellikle uyku öncesi ar verdim. Bi arkadaş yazmış aynu markanın ar si ve normalini karıştırabilirsiniz diye denemedim ama doktoruna danışarak yapabilirsin. Evolvia iyi marka normalini de al dediğim yöntemlerden doktorunun tavsiye ettiğini dene istersen.