Benim bebeğim 7aylik kusması yeni yeni bitti. Doyurdugunuzda hemen kaldırmayın mümkünse en azından 1 dakika yatsın öyle gazını çıkarın hiç değilse kusması az olur. Benim kizimda Her mamadan sonra mutlaka kusardi. Sindirim sistemi güzel calistigi için kusuyo demişlerdi mamanın fazlagini kendi kendine atiyo gaz cikariyo o yüzden de fazla gazli bı bebek değil.