VERA19 civcivininannesi Benim kızım 10.aya girerken çıkardı.Gelişimiyle alakalı herşey yolundaysa endişelenmemeli🤗
Aysun__ civcivininannesi bizimki de 8 buçuk aylık 7 buçuk oldu çıkarmadı şimdi sıra sıra çıkarıyor depresyondayım
Doruk_45 civcivininannesi civcivininannesi 17 aylığız 4 alt 4 üst dişimiz var her çocuk bir olmaz kimi geç çıkarır diyorlar 10 aylığa girmeden çıkarttık ilk dişi merak etme 1 tanr patlatınca birden devamı geliyor 😂
Huysuzanne civcivininannesi Bizde çıkarmadık. Eşim 10 aylıkken çıkarmış herhalde oğlum da öyle olacak . 8 ay 7 günlük alim.
elmalikurabiye civcivininannesi 11 aylik cikardi kizim ilk disini. Suan 17aylik bi kopek disleri kaldi
AselLilam13 civcivininannesi ah bizim 2 dişimiz var 3. De yolda 🤦🏻♀️ Emerken ısırıyor neredeyse kopacak gibii kıpkırmızı oldu kanadığı zamanlar bile oldu ama gülerken 2 tane inci çok şeker duruyo 6 ay 28 günlükken çıkardık
Tulinakrep civcivininannesi çok zorlanmadık bazılarında anlamadık bile bakınca fark ettiklerimiz oldu şimdi 16 aylık 10 tane dişi var 😂