40ı çıktığında doktorumuz artık uyandırmana gerek yok bebeğin ne zaman isterse o zaman emzir dedi . Bazı geceler 7 saat kesintisiz uyuyor ve uyumadan iyi beslendiğine emin olduğum için uyandırmıyorum . Aç olan çocuk uyumaz , huysuz olur ve o zaman anlarsınız . Uyumuyorsa iyice gazının çıktığına , altının temiz olduğuna ,karnının tok olduğuna emin olun .3aydan sonra daha keşifçi oldukları için uyku saatleri gecikebilir.