mustafakereminannesi Merhaba Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var oğlum Altı ay on günlük ve diş çıkarma sürecinde geceleri çok ağlıyor özellikle uykuya dalarken çok ağrısı oluyor diş kaşıma oyuncaklarını buzdolabında soğutarak veriyorum ancak onları dişine sürerek uyuyabiliyor. merakım şu bu noktaya iki gün önce geldik daha ne kadar sürer ne zaman patlayacak bu dişler merak ediyorum yorumlarınızı bekliyorum
mustafakereminannesi [bilinmeyen] bizde de 4. Ayda başladı. İki gündür artık ağlıyor diş yüzünden. Özellikle geceleri. İnşallah tez zamanda patlatırlar
Elmas Diş genetikmis yani anne ya da baba ne zaman diş çıkardı ise çocuk da o zaman çıkarıyormuş. Bizimki de 6 aylık olacak ama hala gelmedi diş. Arkadaşın çocuğu 5 buçuk aylıkken çıkardı. Yani değişiyor. Kimisi de erken çıkan diş erken dökülür çürür diyor ama bilemiyorum. Bizimki dişlik de almıyor sadece pırasa seviyor
mustafakereminannesi Elmas annelere sormak lazım. Kimisinin bebeği diş çıkarıyor ama anne fark etmiyor bile. Nasıl birşeydir anlamıyorum. Herşeyin zoru bizi buldu. Hay bu genlerime diyorum 🤣
mustafakereminannesi [bilinmeyen] sabır diliyorum. Anladığım kadarı ile öyle kolay atlatılacak birşey değil. 🤦🏻♀️
Senaustunbas Bende böyle bir post açacaktım kızım 4 ay 6 günlük 2 gündür çok huzursuz bir anda ağlamaya başlıyor bi yeri ağrır gibi anlayamıyorum nr binoton ne beni emmek istemiyor iştahsız napicam bilmiyorum diş mi acaba diyorum nasıl anlayabilirim
mustafakereminannesi Senaustunbas benim oğlan da 4 aylıktan beridir huzursuz. Soğuk havuç 🥕 salatalık 🥒 işe yarıyor. Eline verin. Hem vitamin de alır. Hem dişini de kaşır