Gamzeliimom doğum anina kadar hersey iyi ilerledi hatta 41 haftam doldugu icin suniyle baslatilacakti ama gerek kalmadi hastaneye gittigimde sancilar başlamıştı acilmam da guzel ilerledi ama bebek inatla asagi inmedi ve mecburen sezeryan oldum hastane güzeldi doktor da öyle senin nasil gecmisti