Gamzeliimom Nerde doğum yaptınız ve bebişleriniz kaç kilo doğdu hanımlar 🤗 Ben güneşli de yaman tıp merkezinde doğum yaptım kızım 3.750 doğdu 🤗
Deletedmom25 Gamzeliimom Birinci Hastanesi’nde 2235 gram doğdu prensesim 26 Kasım’da 1 yaşımızı doldurucaz ☺️
BusraBaran Gamzeliimom Samsun Anadolu hastanesinde doğum yaptım 3400 doğdu oglum daha 2 ay 7 gunluguz 😊💕