9 gündür yogun bakımdaydı bebeğim bugün çıktı uyuyordu 3 saat gectı kaldırmaya uğrastık yok kalkmıyor biberonla vermeye calıstım sütü sagıp şimdi 2 saat gene gectı uyanmıyor sutü sagıp verdim 25 cc ne yapsam acaba başka annemler dıyo ilk günü oldugunu için rahatladı senin kokunu aldı olur oyle 5 cc de gitse midesine iyidir diyolar ama ben tedırgın oldum