Yagizkaan18 Kızlar benim oğlum geceleri huzursuzlanmaya sürekli ağlayarak uyanmaya başladı geçen gün deneme amaçlı 1 günlük sadece anne sütüyle besledim o gece çok rahat uyuduk.. sizin de başınıza geldi mi? Ben buna alışma süreci diyorum inşallah öyledir..
Berken Yagizkaan18 uyumadan bisüre önce besleyin ve en son öğününü ek gıda yerine mama yada anne sütü ile sonlandırın ki rahatsız etmesin
Ipekk Yagizkaan18 küçük kasemiz var genelde onla yapıyorum☺️ Fazla olduğnda kusuyor ve rahatsız oluyor öyle anlayıp eksiltiyorum. Biraz azaltın yada çok katı yapmayın