Iyi geceler arkadaslar aile apartmaninda oturuyoruz esimin amcasigil alt katimda . Esimin amcasi karisi kizi ve babaannesi sirayla grip oldular (burun akintisi bogaz agrisi ) neyse simdi de biz hastayiz ben pazar gününden beri hastayim esim kizim ve bir yaşındaki oglumda hasta ve evde yasli dedem var oda hasta ama hicbiryerimiz agrimiyor sikayetlerimiz burun akintisi geniz akintisi hafif bogaz agrisi … esime diyorum test verelim diye oda virüsün hoc bir belirtisi bizde yok biz mevsimsel hastalandik diyo benimle inatlasiyo ..sizce virus mu olduk