Defneduru oğlum 2 ay 22 günlük. biz de öyleydik, 9 da uyumaya başlıyorduk, uykuya dalmasın gece 1-2 yi buluyordu. Banyodan sonra kendi yatağıma yatırdım ben de yanına yattım, önceleri ağladı, huysuzlandı, konuşmadım sadece emziğini verdim düştükçe. Kendime çevirdim beyaz gürültü açtım. Hergün uykuya dalma süresi kısaldı. Şimdi hala gündü uykusu yok ama akşam 9.30 en geç 10 da uyur ertesi gğn 10-11 e kadar uyanmaz. Artık sallamadan uyuyor bi deneyin belki işe yarar