Meraklianneeeeee Hayırlı geceler hanımlar. 4 ay önce normal doğum yaptım bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum hala adet olmadım sizce normal mi. Aynı durumu yaşayan var mi sizce bir hekime başvurmalimiyimm.
iki_tospik_annesiii Meraklianneeeeee bende 6 ay önce sezeryanla yaptım. Şuana kadar hiç olmadım. Bebegim sadece anne sütü aldı.
Pnr22 Meraklianneeeeee ben de 4,5 ay önce sezeryan doğum yaptım hala adet olmadım doktorum emzirdigin için gecikme olabilir dedi
Tprk1802 Meraklianneeeeee normal normal ben sezeryan oldum 9 aylık bebeğim ve adet olmadım.sadece anne sütü alıyorduk ek gıdaya geçtik ama durum aynı.doktora eveye Google ye sordum normalmiş :) tabi isteyen yinede doktora gidebilir :)