Merhaba arkadaşlar 22aylik oğlum var geçtiğimiz hafta grip oldu çok şükür toparlandık ilaclarimiz bitki caylarimiz anne sütümuz burun aspire etmelerinin devam etmekte lakin iki geceledir balgam çıkarmaya çalışıyor çıkarıyor gibide ama kusuyorda hep bu saatte oldu napcam şaşırdım ilk kez başımıza geliyor birde soğuk soğuk terliyor aşırı derecede atladamadikmi hala bu gribi ceviz suyumu yapayım nasıl yapılıyor du off offf Allah her annenin yardimci olsun😔😔😔**