Damla_K Kızlaar kullanıp memnun oldugunuz 200 TL yi gecmeyecek sekilde epilatör önerebilecek olan var mı ❤️
Damla_K Deletedmom381 hangi modeli resim veya link atma sansınz var mı acaba? Bende Braun bakıyorum aslında
Deletedmom381 Damla_K baya oldu alalı bilmiyorum ki hangi modeldir ,, dur bebem uyusun resmini çekerim insaAllah Evkurdan taksitle almıştım bekarken ☺️