Arkadaşlar belki daha önce bunu yaşayan ve çözümünü bulan birileri vardır. Bebeğim 6 aylık, günde 3 uyku uyuyor, toplamda 3 saat civarı. Akşam 19:30 gibi de gece uykusuna yatıyor (daha durabilse 8i bekleyeceğim ama duramıyor yatırıyorum) ve sallamadan emziğiyle yavaş yavaş pışpış yapıyorum o şekilde uyuyor. Gündüz uykularından mutlu uyanan bebeğim gece yattıktan 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor. Ve minimum 3 saat daha uyumuyor. Sebebi ne olabilir? Aç olabilir diye düşünüp (aslında olmadığını biliyorum ama) emziriyorum ama yok faydasız..