Aynısını 46 günlük kizim da yapıyor baya bi suredir. Bir sıkıntısı oldugunda yapıyor benimki anca cozdum. Ya uykusu oldugunda ya gazi oldugunda yada sutum az geldiğinde yapiyor. Sonlara dogru yapinca sutum yavas ve az geldigi icin yaptigini düşünüyorum.
Bir sure emiyorsa mama vermeyin bence gogus degistirip ilerleyin aglamaya devam ederse dikey sekilde pispislayip sakinlestirmeye calisin belki sizinki de uykusu gelince yapiyodur oyle. Resmen memeyle kavga ediyo sinir oluyorum ve uzuluyorum oyle yapınca 😔