Demmed 4 ay 17 günlüğüz. doğumdan itibaren aptamil prosyneo kullanıyorduk, ama fiyatı pahalı diye artık değiştirmek istedim normal aptamil ile, 350 gr lığını aldık. aşırı gaz ve kabız yaptı kızımı. geri aptamil prosyneo ya döndük hemen. bunu tavsiye ederim normal aptamil çok kötüymüş gerçekten de. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ kilo aldıran mama prosyneo zaten. memnunduk ama dediğim gibi artık fiyattan dolayı değiştirmek istedim ama çok kötü normali