Meleyke97 Kizim 6ay 25 gunluk 1hafa falandir yemeyini cok zorlukla yiyor geceleri uyumakta zorlanıyor agliyo acaba disindenmi diyorum😖2alt disi 1aydirki cikti belki ustu cikariyor diye dusunuyorum(sizde durumlar nasil?bazen cok yipraniyorum aglamak istiyorum(( saat 1:18 bizde daha uyumadi bacagimda salliyorum masaj yaptim biraz rahatladi uyumak istiyor ama yok uyumuyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ karisikta yazmis ola bilirim anladiniz Inşallah 🙄
iki_tospik_annesiii Meleyke97 aynı durumdayız cnm. Benim bebeğimde 6ay7 günlük. Uyku düzenimiz hiç yok çok huysuz. Sürekli ağlıyor ilgi istiyor. Bizim 4aylıkken alt 2 dişi çıktı. Şuanda ortada başka yok ama huysuz olunca dişten diye düşünüyorum. Bende hala şuan ayaklarımda sallıyorum yatıp kalkması kuş gibi 5 dkkada bir.
Ay-Bek Meleyke97 benim de oğlum aynı 6 ay 23 günlük. Alt iki dişi 5,5 aylıkken çıktı. Şimdi de dişleri nasıl kaşınıyorsa ellerini ağzına sokuyor kendini sıkıp bastıra bastıra kaşıyor. Her şeyi ağzına sokup ısırıyor. Elimi yakalayınca ağzına sokuyor. Bazen hemen sallayınca uyuyor. Gündüzleri sallayınca kolay uyuyor genelde ama bazen akşam uyumuyor. Salladığı da diretiyor ağlıyor kendini atıyor. Bu ay yeni çıktı böyle sallarken kendini atıp ağlaması. Bir de bazen gece uyanıyor zor uyutuyorum. Dün de 5 de uyandı anca 7 de uyuttum 🤦♀️ Bazı gece de bir kere uyanıyor emzirirken uykuya dalıyor hemen. Ben de çok zorlanıyorum ne zaman geçecek bilmiyorum. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Cinar_0305 Meleyke97 benim oğlumda 6 buçuk aylık, ek gıdaya bu hafta başladık pek iştahlı değil, aynı uyku sorunu bizdede oluyor kan tahlili yaptırdık, kansızlık ve alerji çıktı. Bunlar rahatsız edebilir dedi dr. Tahlil yaptırın siz de bence.
Gamzedemirtas Meleyke97 merhaba bebeğim 6 ay 12 günlük. Ve huysuzluk bizde de var malesef. 15 gündür sallamıyorum ben artık oğlumu uyku eğitimi veriyorum ama çok yıpratıyor beni iki gündür çok ağlıyor uyumamak için😢 içim gidiyor ama hep sallama şansım yok ne zamana kadar sallıycam ki. Alışsın istiyorum kendi uyumaya. Ek gıdaya başladık alışana kadar böyle zor yiyecek. Patates havuç kabak brokoli verdim 3 gün kuralı ile şimdi karışık vermeye başlıycam
Faray Diş olabilir, haftasına göre atak olabilir, benim kızım 25 gün arkanızda net bilemiyorum o yüzden, üstte kalsın.
Bebek92 Yani kelin ilacı olsa başına sürermiş diyim 😔 7 aylık olduk. 1-2 haftadır aşırı huysuz. Geceleri sürekli sürekli uyanıyo. Gece uykusuna bu saatlerde geçiyoruz. Normalde 9-10 olmadan uyurdu. Gerçekten aynı anlattığınız gibi. Alt ön damaklar beyazladı kabardı. Herhalde diş sıkıntısı bu. Ama bitsin artık gerçekten
Meleyke97 iki_tospik_annesiii evet ya Insallah dislerin hepsi ciksaydida rahatlasaydilar onlarda bizde (((
Meleyke97 Ay-Bek aynen anlatiginiz gibi gunduzler kolay uyuyor ama az uyuyuor gecelerde iste boyle(( sinirleniyor donuyor ağlıyor ( elimi isiriyor kendi elini isiriyor kasiyor oyle uzuluyorum onun cani yandikca
iki_tospik_annesiii Meleyke97 ayn cnm ya keşke. Bide benimki herşeyi yemek istiyor. Sofrayı faln görmesin walla kıyametleri kopartıyor birşeyler yemek için.
Meleyke97 iki_tospik_annesiii aynen Vallaha aynnen ekmeye saldiriyor keske yiye bilse diyorum ve yine uzuluyorum( eline alincada hop agzina istiyor gotursun
iki_tospik_annesiii Meleyke97 evet cnm insanda ister istemz çok üzülüyor sen yiyince o bakıyor insanın içi gidiyor ama elimizden birşey gelmiyor😞
iki_tospik_annesiii Meleyke97 bu arada cnm ek gıdaya başladığın mı. Başladıysan ne verip başladın. Fikir istiyorum.
Meleyke97 iki_tospik_annesiii evet canim coktan basladim ben dogrusu köy tavugunu hasladim cok kaynatdim onun suyunda patates havuç birde bu foto atigimdan attim pisirdim verdim. Sizde ne diyorsunuz huna ismini bilemedim onuncin foto attim Biz tük vermesil diyoruz)) Muz veriyorum Elma havuc suyu
CanselMete @Meleyke97 dişten olduğunu düşünüyorsanız jel sürmek veya soğuk uygulama iyi gelebilir rahatlatır belki 🤔