Gizem0404 Melehat_baydar evet yeni anne oldum ilk bebeğim 3 aylık gaz sıkıntısı var geceleri emzirdiğim sancısı olunca meme başını çekip bırakıyor ondan oldu yoksa bebeğim çok iyi çekiyor yani kahverengi kısmı
Melehat_baydar Gizem0404 Gizem0404 bebeğin karnını sola doğru sıvazla birde bacaklarıyla oyna gazı olmaz en azından gece kalkmaz sende bir tane var benim de ikiz lerim var zor oluyor allah yardım etsin isallah
Gizem0404 Gokubcera lanolin yazıyor sizin söylediğinizde farklı galiba bu şekilde deniycm bütün önerileri dinliycm illa ki biri iyi gelecektir Allah’ın izniyle
Gizem0404 Aysun1234 mecbur acıdan ölsemde emzircm yavrumu ama önerileri dinliycm inş biri iyi gelir teşekkürler 🙏
Ertizbet-19 Lansinoh krem çok işe yarıyor birde ayva çekirdeğini çok az suda bekletin jel oluyor onu da sürerseniz çok işe yarıyor üstelik doğalda 😊
Yamac2020 Aysun1234 şuan aynı problem bende var kantaron yağını sürüp emzireceğimiz zaman siliyor muyuz dün den beri sür sil sür sil cılkım çıktı oğlum sürekli emmek istediği için ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim 🥺
Aysun1234 Yamac2020 Yamac2020 krem sürdüğüm zamn yıkıyordum ama yağı yıkamadım birini emzirir sürerdim diğerimi emip zamn gecene kadr beklerdi her emzirme sonradı tekrarlayın kapak falanda kullanmayın hava almayan yara iyileşmiyo deneyerek gördüm maalesef
GizemDmlSak Bende olmadi ama lansinoh kremin işe yaradığını biliyorum cevremden birde kremi sürdükten sonra da streç film ile kapatın göğüsünüzü çamaşır emince bi işe yaramıyormuş inşallah bi an önce şifa bulursun