Bugranin_annesi Kızlar bebeğim 7 aylık aptamil mama iciriyorum günde iki kez sabah akşam uyanıkken içmiyor uyurken biberonla iciriyorum kutunun üstünde 4 hafta kullanım yaziyo kapağı açıldıktan sonra ama ben en büyük kutusunu almışım galiba daha bitiremedi bi kaç gün kaldı tarihin dolmasına kutunun yarısı duruyo bir hafta daha kullansam bişey olur mu böyle bişey başınıza geldimi yoksa hiç vermeden atayimmi çöpe
Eymenshop Bugranin_annesi canım kullanımı sadece Açıldıktan sonra Biray o yüzden öyle yazıyor bence kullanma