motherthea benim bebeğimde öyle hala de öyle ben iki saatte bi kaldırmak yerine acıkınca doyuruyorum zaten aranıyor ağlıyor belli ediyor doktorum kırkı çıkana kadar en fazla 3 saat uyusun kırkından sonra kendı acıkınca kalkar elleme dedi öyle de yaptım hem daha çok kilo aldı hemde uykusu düzene girdi 51 günlüğüz gece 1 de kalkıyor doyuruyorum sabah bide 5 gibi kalkıyor kilo alımı da güzel uykusu da sizde öğlen yapın derim her bebek bir olmuyo ben uyandıramoyodum emzirmek için o kadar ağırdı uykusu 😊😊