K1996 SevcanDenizKorkmaz bende ondan düşüyordum hamileliğimde bel agrısı cekmemiştim ben kasık agrım coktu benimde
_ikiprensannesi_ K1996 evet canım ama şuan o kadar değil bugün biraz daha iyiyim sen doğumdan sonra antibiyotik kullandın mı
K1996 Ata0905 malesef cocuk ilk zamanlar yatırdığım yerde duruyordu şimdi bıraktığım yere benden önce baska yere geciyor😂
almila37 K1996 valla doğrudur canim benim iki doğumum da cok rahattı hic sorun yasamdm ilk doğumda hemen toparlndm ikincide 15gunde hic bi skntm kalmdi
_ikiprensannesi_ K1996 ben de o bana iyi geldi aksef Di adı şimdi toparlanma aşamasındayım eskisi kadar ağrımıyor resmen dört büklüm yürüyodum
Violet K1996 çok sıkı giyinmeli hiç üşütmemelisiniz çünkü ne yazıkki sezeryan da en ufak bir üşütme bel ağrısı ve bazen gaz sıkışması yapıyor bende
K1996 _ikiprensannesi_ ben doğumdan sonra ahtım olmadı hemen yatmamıstım hiç hatta doğum yapınca 3 aydan sonra basladı ağrılar
Kadermustfa K1996 benimki belden uyusmaliydi ama çok zorlanip ağrı çekmedim yatağa bile girmedim şuan 6 aylık hamileyim temizlik ağır iş yapınca belim ağrıyor o kadar doğum yapalı 14 ay oldu
Busraata K1996 bel ağrısı oluyor da ağır iş yaptigimda spinal oldum belden igne yaptilar onun dışında pek agrim olmuyor o zamanda sariyorum sıcak tutuyorum belimi geciyor
Snfk K1996 genel anestezi bel ağrısı yapmaz ki. Epidural veya spinal anestezi yapar. Belinizi üşütmüş ya da incitmiş olabilirsiniz.
Prensannesi43 O sıkntı bnde de var egildigm zamn dogrulamyrm.kalıyrm oylee bazen cok agryo.dogmdn sonra kaldı dikş yerlrmde agr kaldrnca acyo