Senaege Oğlum ıkı buçuk aylık ve bu gün gün içinde 7-8 kez öksürdü ve salyası akıyor gibi çok tedirginim henüz çok küçük malum covid dönemi doktora da gidemiyoruz acaba napabilirim lütfen 🙏 yardımcı olun arkadaşlar şimdiden çok teşekkür ederim
Senaege Annesirintugceuzun evet sadece anne sütü alıyor ateşi filan yok sadece ara ara balgam var gibi öldürüyor midesi bulanıyor gibi haraketleri var salyası akıyor biraz
Annesirintugceuzun Senaege Salya olur . Onda bir sorun göremedim. Öksürük balgamlı gibiyse bir doktora götürüp dinletin ciğerini. Bol bol emzirin. 🙏 Geçmiş olsun . 🙏