Merveaaa Benimki 6. dişi çıkartıyor ama ilk kez bu haftalarda zorladı yani ben pekte dişe bağlamıyorum daha doğrusu bağlayamıyorum büyüme atagıdır diye yordum, yemek yiyor bazen yemek vermiyorum sütle sadece ne bilim altı temiz üstü temiz kaka yaptı banyo etti hersey tamam ama bağırmaları başladı inatlaşmalar uyumak istememek bende aynıyım gazı bitti ilk dişi başladı diş bitiyor daha ne var bilmiyorum 🤔 bence bebeklik tamamen bittiği için ama hayırlısı bakalım 25inde 8 tam dolacak öteki ay ne bekliyor bizi🤣