Benm oglumda 4 bucuk aylık bizde de vardı ilk basta anlamadım cilt kurulugu sandım fakat azınca cildiyeye götürdüm direk egzama dedi . Bioderma nın nemlendiricisini verdi baya iyi geldi cildi yumuşadı bi krem daha verdi onu sadece azınca veya cıktıgı yere tek sürüyorum . Simdi iyi ama kremleri bırakınca nasıl olur bilmiyorum bende kreme bağımlı olsun istemiyorum ama kücük oldugu için başka bisey de kullanamıyorum