Baharbahar Kizlar 4 aylikken saglik ocagindan vegaferon demir ilaci verildi gunde 8 damla bir sure kullandim sonrasinda biraktm cunku cok kabiz oluyordu damladan dolayi oldugunu dusundum 1 ay kadar vermedm bir sorun olur mu acaba 🤔
Btlaydnn Baharbahar benim oğlım dört buçuk aylık o bana kan ilacını şuan kullanmasanda bişey olmaz her çocuğa ezbere ilaç veriyolar tahlil vs yapmadan demişti ben şuan kullanmıyorum siz de içinşz nasıl rahat edecekse öyle yapın
Bebeklerm Baharbahar 5 aylığız kullanmıyorum doktor 7. Ayda tahlil yapıp öyle başlatacağını söyledi sağlık ocağının verdiği öylece duruyor
Blkns12 Baharbahar ben kullanıyorum saglık ocagının verdigini 4.aydan beri. Fakat 8 damla degil bana 4 damla dediler?
mirayyy20-20 Baharbahar vermedim ocean aldım 5ayina 5 gün kala başladım ve az başladım artırarak kilo başına bir damla vericem şimdilik kabızlık yok
Esme Btlaydnn ay aman sus söyleme bi postta kullanmadığımı yazdımda ne cahilliğim kaldı ne uçuk olduğum 😂 linç yedim prof. Annelerden 😬
Mrsbayan Baharbahar sağlık ocağının verdiği kan damlasınınkullanma ilerde bebeğe zeka geriliği yapıyormuş kendi çocuk doktoruna danış oda aynısı der sana başka kan damlası yazacaktır. Ben 2 doktora gittik ikisi de sağlık ocağının verdiğini kullanma içinde paraben mi ne varmış bi madde işte 🤷♀️ İlk 40 gün kullandım hergün 1 damla ama şimdi doktorum bana toz halinde verdi mamasına katıyorum.
Btlaydnn Esme ahahaha bunu bize söyleyen kaç yıl tıp okumuş doktor ama 😜 cahillik kime göre neye göre? Onlar da kafalarına göre iş yapıyor o zaman :))
ElifAlmila55 Baharbahar 6 aylık tahlil yaptırdım ona göre kullanıcam yada kullanmıcam gereksiz yere bilip bilmeden çocuğa zarar vermeyelim kabız olmasın boşuna devletin verdiği değil sidefer bestiron bu damlalar daha saplıklı içerikleri kabızlık yapmıyor.