Ayseee27 Doğduğundan beri aldığı kilo bu kadar. Hep az aldı yada bazı zamanlar almadı. 3600 doğum kilosu boyu 50.. şimdi ise 6 kilo 65 cm .. çok minik bi bebek.. hareketleri çok iyi ama kilo almıyor hem anne sütü hem mamayla ilerledik ama hep az aldı. Bunu yaşayan var mı
Derinkomm Ayseee27 hem meme hem mama vermişsiniz doymuştur çocuk şansa bırakmamışsınız bünyesi öyledir bence. Doktor ne diyor?
limonlukarpuzzz Ayseee27 anne baba nasil minyon musunuz sizde ? Anne baba oyleyse bebiste minyon olabiliyor genetik mama markasini degistirdiniz mi bazi mamalar yaramiyorda olabiliyor doktor ne diyor ?
Asafeymeninannesi Ayseee27 20 aylığız ve 9 kilo 300 gramcık kilomuz var. Bizde sizin gibiydik ☺️ Yaa almazdı yada çok az alırdı. Doktor minyon bir bebek kabullenin dedikten sonra herşeyi akışına bıraktım 😌
Asyannannesi Aslancikk Benimde bebeğim 6 aylık hemen hemen kilo gidişatımız aynı bende siz gibi mama ve meme ile destekledim. Sütüm yetersiz diye çok kafaya taktım. Eminim sizin canınızı etraf sıkmıştır. Sağlığı yerinde ise kiloya takılmayın dedi bana doktorum. Bende öyle yapıyorum artık.
Ayseee27 Derinkomm doyuyordu tabi fazlasıyla hemde. Doktor da genetiktir belki diyor. Bazıları çok az buluyor. Bazıları hareketleri ayında iyiyse sorun yok diyor. Ama çok minik kaldı birazck toparlansa keşke
Ayseee27 limonlukarpuzzz denemediğimiz mama kalmadı hepsinde aynı.. anne baba evet minyonuz babası zayıf uzun yaşlarımızı göstermiyoruz
Ayseee27 Asafeymeninannesi bendd artk doktora götürmeyi bıraktım ama yine de merak ediyorm niye bu kdr az aldığnı
Purple13 Ayseee27 benim kızımda minyon. Ama sağlıklı herkes zayıf aç dedi. Ama doktorum genetik diye bir şey var sen yeni doğum yapmış giyimisin dedi.annesi değilde yakını sandı bebeğin😂 Boyu uzun zayıf görünüyor. Hep alt sınırdan aldı. Doktorunu dinle eğer sorun görmüyorsa hiç üzülme günlerinizi doya doya çıkarmaya bak
ikibebekli_anne önemli olan kilo değil bence gelişim, 7 kilo olup da yürüyen bebek gördük, Benim oğlum 11 kilo 11 aylik hâlâ yürümüyo , yani her bebek kendine özel
limonlukarpuzzz Ayseee27 o zaman bebeğinizinde öyle olmasi normal doktorumuz boyun kilonum genetik olduğunu söyledi bize hatta hamileyken bile ayni cumleyi kurmustu doktorum.
Asafeymeninannesi Ayseee27 Gastroenteroloji bölümüne kadar da götürdük. Çölyak şüphesi vardı. Elhamdülillah ki temiz çıktı