banuyusuff ben biraz daha büyüdüğünde doktorumuza sordum kesinlikle önermedi, ben çok az içtim ama bebeğim bu sefer de çok kaka yapmaya başladı dokundu. Alerjik bi bebekti yani altında başka sebepler de olabilir olmasa bile daha çok küçük vermeseniz daha iyi sanki, veren anneler var ama bilemiyorum bana doğru gelmiyor. Damla falan kullanıyor musunuz?