Aryam4 tomme tippe kesinlikle öneriyorum. Bebegim dogdugunda emmeyecegini hic düşünemedim mama ve biberon hazırlığım yoktu wee babynin normal biberonlarından aldım acele acele 1 ay kadar kullandım hep fazla içip kusuyordu çünkü cok fazla geliyodu o biberondan fazla geldiği ve gogusumden az geldigi icin emmeye de alıştıramadım çünkü fazla fazla gelmesine alıştı ve beni emerken bas bas ağlıyordu avent almak için gittim vazgeçip tomme tippe aldım iyi ki almışım 😍 tabi yine dogru duzgun emmiyor ama yine bi 5 10 dk emziriyorum🤔