DuyguDuruu Bebeğim 2 aylıkken işe başlayacağım.Buzdolabı olmadan süt taşıma işini nasıl halledebilirim😫
Emineyilmazz DuyguDuruu üstte kalsın canım😭 benimde aklıma gelmişti işe başlarsam sütleri naparım diye
Asli123 DuyguDuruu strafor köpükler var. Hava almıyorlar. Onlardan temin edip içine buz kalıbı koyun. Sagdıgınız sütleri eve gidene kadar soguk muhafaza edebilirsiniz. Zaten kıs geldi. Bozulacağını dusunmuyorm
Defneninannesi-1 DuyguDuruu ben bu hafta yeni başladım çanta termoslar var çoğu bebek mağazalarında satılıyor içine buz kalıplarından koy şahane saklıyor 4- 5 saat garanti
Olric11 DuyguDuruu eğer soğuk tutacak birşey yoksa süt 3 saatden fazla dışarda kalmamalı buz aküleri var birde strafor alıp içinde serin tutabilirsin
eslemsiii DuyguDuruu 12 saate kadar soğuk tutan termoslar var ya çelikten falan onlar işini görür mü acaba