dikişlerin daha çok taze danm kaynamamask yada düşmemesi normal bu süreçde.Kötü kokulu akıntı varsa enfeksiyon olabilir veyahut dediğin gibi iltihaplanma.Bende yaşadım normal doğum sonrası o akıntıyı hafif sarımsı ve sümüğümsü olması lazım anlattığın akıntı.Bende enfeksiyon vardı fakat doktora gitmedim zamanla düzeldi gibi de hala ara ara hatırlatır kendini.Akıntı için doktora git mutlaka canm