Merhabalar herkese 🌸 son zamanlarda sütüm biraz yetersiz bu yüzden mama aldım Evolvia marka. Bugün ilk defa hazırladım ve biberonla verdim bebeğime ancak icemedi cok hızlı emiyo bi yandan süt ağzına doluyor hepsini yutamadığı için boğazında kalıyo nefesini tıkıyo ben de geri cekiyorum cektiğim icin de hava yutuyo gaz oluyo. Baya bi ağladı bardakla ve kaşıkla vermeyi denedim hiç olmadı kendi değil kıyafetleri içti resmen😄 şimdi tecrübelilere sorum ne yapabilirim nasıl verebilirim mamayı ve bebeğim 6 aylık tek seferde en fazla kaç cc olmalı?