Bebekler ilk olarak ellerini keşfeder ondandır fakat dişlerde oturmaya başlar etine. Kaşındığından kendini elini emerek rahatlatıyordur. Yavaş yavaş diş kaşıyıcıları verebilirsiniz. benim oğlum 3 aylıkken başladı salyalar ağıza saldırmalar hunharca ama dişi 9.ayında çıkardı baya bi çekmiştik maalesef