Tugcenur61 beeennn 11 aylık bebeğim var öğrenince hemen çocuk doktorunu aradık ne yapalım diye. Sen de varsa kesin ona da geçmiştir dedi o yüzden ona bakmaya devam et dedi bende eski düzen baktım. Ama tabi onun ateşi çok inatçıydı 5 gün çok üzüldük ve yorulduk ama sonunda ben eşim ve oğlum atlattık