PrensesimDuru Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük yaklaşık 2 saatte bir emziriyorum normalde 3-4 saat olması gerekiyor ama ayrılmıyor memeden. Bu normal mi sizce? Tek memeden emziriyorum ondan mı acaba? Sizlerin emzirme sıklığı ne?
mehtap92 PrensesimDuru her bebeğin kendine özeldir bu durumu gönlünüzü ferah tutun🙂 büyüdükçe etrafa ilgi vs zaten sıklık azalıyor şuna çok çok küçük 💖