Merhaba güzel anneler, benim oğlum doğar doğmaz anjiyo oldu kalp rahatsızlığı yüzünden uzun süre yoğun bakımda kaldı hiç emmedi beni yoğun bakımdan beri sağarak sütümü veriyorum 2,5 haftadır, günde 1 kez mama veriyorum mecburen bazen süt kalmıyor geçen hafta cildi çok kötü oldu immunolağa gittik testler yapıldı sonuçlarını bekliyoruz süt alerjisi olabilir dedi sütü yoğurdu yumurtayı vb kestim iki gündür sütüm azaldı sanki ne yapabilirim artırmak için bolda sebze yiyorum halbu ki su çok içiyorum still tea içiyorum yinede sanki az geliyor