DilanG valls bu bebelerin doyduğunu anlamak çok mümkün değil. Ben 7.ayda mamasını yediriyorum yarım saat sonra memeye sarılıyor. Yani sadece açlıktan da emmedikleri için her istediklerinde vermek gerekiyor memeyi bence, korkabiliyor, üşüyebiliyor, canı sıkılıyor, canı istiyor.. Tek istediği meme yani yavruların 😊