SertapHilal https://imgyukle.com/i/TXV4F8 Fotoda çok belli olmuyo ama büyük ihtimalle alerji diye düşündük. Bebeğinde böyle olan var mı ? Kuruluk ve kızarıklık var 1 haftadır geçer diye bekledim geçmedi yarın hastaneye götürcem nedir ki
Helenis SertapHilal geçmiş olsun beklazon pomad (pembe olandan) incecik bir tabaka sürün banyodan sonra olursa uykudan önce daha iyi olur hiçbirşeyi kalmayacak :)
Olcay SertapHilal bizde de olmuştu doktoru prebiyotik eksikliğinden olabilir demişti lanolin isimli bi krem verdi kullandık geçti çokşükür
fistikcisahap Bizde de oldu ala vücudunun çeşitli yerlerinde ve ürtiker tanısı konuldu ilaç kullanıyoruz şu an
MihraKus Benim kzıım 11 buçuk aylık ve doktor çok öpmekten kaynaklıda olabilir öpmeyin en azından bir süre dedi mustelanın kremini verdi kullanıyoruz ama hala var biraz isilik gibi sanki
ElifAda2508 Canım böyle bir post bende açmıştım. Süt Alerjisi diyen oldu egzama diyen oldu. Ben daha sonra bepanthol el ve yüz için olan kremden sürdüm geçmişti. Karantinada olduğumuz için dr a götürememiştim. Geçti şükür 🙏🏻
SertapHilal ElifAda2508 hametol aldım kullanıyorum ama geçmedi. Alerji belirtilerine baktım hepsi var
ElifAda2508 SertapHilal Ben bepanthol kullandım iyi geldi siz yine dr a götürün alerji belirtisi varsa
Hilal06 Çok sıcaktan ve bebe yağı kullsndıysanız ondan da oluyor bizde yaşadık aynısını Hiç bişey sürmeyin temiz ılık bezle silin lütfen 4 5 güne geçiyor
SertapHilal Uykusuzzannee canım ben dün hastaneye götürdüm alerji dedi doktor. Bepanthol krem verdi kızarıklık geçti. Yumurta alerjisiymiş. Yumurta, domates, salça, kuruyemiş vs yeme dedi. Sende bi götürsene doktora yayılmadan