20 aylık kızım.10 gün oldu keseli.hayatımın hatasını yapmısım meger 🙈 memeyi unuttu sıkıntı yok.ama bütün geceyi omzum üstelikte evi turlamamı isteyerek geçiriyor.keske 3 yasına kadar emzirseymişim onlar iyi günlerimmiş.memeyle uyku düsenimiz iyiydi ben iştahı açılsın diye kestim,onunda açıldıgı yok.çok pişmanım 😂