Adez Herkese merhabalar bu sabah kızımın 2. Ay aşılarını yaPtırdık ateşlenme olur dediler şuana kadar bişey olmadı.şimdi ben yatarken calpol surup vermelımıyım yada sabaha kadar bekleyıp ateşi cıkarsamı vermelıyım tecrubelerınız benım ıcın cok onemli ❤️
Dilanbulut Adez benim bebegimde çıkıyordu ateşi çıktığı gibi veriyordum korkudan uyku uyuyuyamiyordum çok kötü bişey
TospikOglusum Adez canm bacakları falan agriyodur kolay değil 3asi birden oluyo.ben şahsen vermiştim bir çay kaşığı aşıdan gelir gelmez.tabi yine sen bilirsin
Elifsenaveannesi Adez canım bir çay kaşığı verebilirsin ben hep aşıdan önce verdim sonda aşıdan 3 4 saat sonra tekrar verdim çok şükür çıkmadı. Bu arada ateşi çıkarsa aklınızda bulunsun. İmce bişeyler giydirdikten sonra çoraplarına biraz limon sıkın 5 6 damla böyle hafif nemli olsun. Ayağına giydirdim hemen düşürdü ateşini şurup da verdim tabi. Rabbim şifa versin bütün bebeklere canım benim 🤗🤲
Dilanbulut Adez igne yaptigim günün aksaminda hep çıkardı ertesi gun akşama doğru biterdi normale dönerdi
Adez Elifsenaveannesi yaa çok teşekkür ederim ama doktorum ateşi cıkmadan şurup verme demiştş sabah aşı oldu bu saate kadar bişey çıkmadı İnşallah çıkmaz gece cunku sabaha kadar başında bekleyecek gücüm yok😢
irem09 Adez ateşi çıkmadan vermeyin. Vücut ısısını normalin altına düşürmüş olursunuz. Takip etmeniz gerekli.
Elifsenaveannesi Adez Rabbim güç veriyor biz her ne kadar böyle desekte ama yine de inşallah birşey çıkmamıştır canım 🤲
dmlklc Adez ateşlenmemişti ama huzursuzdu. verem asısından dolayı kolunu kıpırdatmıyordu doktorum da huzursuz ise bi çay kaşığı ver demişti ben de verdim gayette güzel uyumuştu.
Cnn54 Bizde dün sabah 2aylık aşısı olduk gece ateşlendi calpol verdim ateşi düştü ama huzursuz tabi uyuyup uyanıyor sürekli ateşini de takip ediyorum
Sibel2308 Adez bizdede butun gun kaldirmamisti ates,gece 12de baslamisti ve sabaha kadar gram uyumadim,cok huzursuzdu,tek bi zibinla sabahladik be ertesi gun tekrar olmustu atesi …
Adez Sibel2308 ateşi falan çıkması mesele de degil biliyorsunuz insanın butun gun koşturmaktan gücü kalmıyor gece sabahlamayı dusunemıyorum inşallah ateşi çıkmaz mecbur bekleyecegim🥺
Sibel2308 Adez insallah cikmaz 🙏🏻 insan kendini ne kadar tutmaya calissada yirgunluk vuruyo geceleri …