Hanımlar merhaba 🌞 Bebeğim 73 günlük 40gün az az olmak koşuluyla nifas(lohusalık)kanamam oldu bu salı adet kanaması olduğunu düşündüğüm kanama oldu fakat sadece bir gün sürdü sonra kesildi başına böyle bir durum gelen var mı?Bu arada emziriyorum ve normal doğum yaptım🌸