Damlaklnur ben de aynı problemi yaşıyorum. Akşamları bi kere 90 cc lik mama veriyorum. Ama süt içinde avuç avuç tane değil üzüm öneririm. Ben yedim ondan mesela bu gece mama vermicem gerçekten çok işe yarıyor. Sonrasında da 1 litre kadar su içtim çok iyi oldu valla. Tavsiye ederim. Bi kere mamayı deneyin eğer uyuyorsa doyuyor demektir sonra devamlı hale getirin. Yoksa hiç tavsiye etmem çünkü ilerde meme reddi yaşayabilirsiniz.